Moi! Lähentelen 30 vuotta ja minua vaivaa teininä tekemäni seksikokeilut....
Moi! Lähentelen 30 vuotta ja minua vaivaa teininä tekemäni seksikokeilut. Annoin nimittäin lemmikkini nuolla sukuelimiäni useamman kerran, ahdistun, häpeän, kadun ja pelkään olla onnellinen. Tunnen itseni hirviöksi, en ole tuntenut seksuaalista vetoa eläimiin enään. Mitä minun pitäisi tehdä? Olenko hirviö? Ajattelen myös välillä ettei minulla ole oikeutta elää.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hienoa, että otit rohkeasti yhteyttä. Olemme vastanneet samankaltaiseen kysymykseen aiemmin. Löydät vastauksen tämän linkin takaa.
Eläimen ja ihmisen välinen seksuaalinen kanssa käyminen on yhteiskunnassamme tabu, joten asia ymmärrettävästi voi herättää monenlaisia tunteita ja ahdistusta. Lapsen ja nuorena on kuitenkin tavallista olla utelias ja tehdä erilaisia seksuaalisia kokeiluja emmekä lapsena osaa arvioida tekoja samalla tavalla kuin aikuisena. Tapahtunut ei tee sinusta hirviötä. Monilla on samanlaisia kokemuksia nuoruudesta.
Ahdistavista ajatuksista voi olla hyvä jutella jonkun ammattilaisen kanssa. Voit halutessasi esimerkiksi soittaa meille tai varata meille keskusteluajan.
Jos sinulla on itsetuhoisia ajatuksia, käänny ammattiavun puoleen. Voit soittaa esimerkiksi Kriisipuhelimeen tai omalle terveysasemallesi.
Neuvonnan tiimi