moi …minulla on kova seksi/porno riippuvuus .minun pitää tyydyttää itseäni...
moi …minulla on kova seksi/porno riippuvuus .minun pitää tyydyttää itseäni monta kertaa päivässä ja tyttöystäväni ei pidä tästä ollenkaan …mikä avuksi. tyttöystäväni ehdotti minulle suosittua siveysvyötä jotta voisi valvoa masturboimistani.hän haluaisi että pidän sitä päivittäin että hän saisi päättää seksistämme ..minusta tuo on kiihoittava ajatus mutta nöyryyttävä ….onko jotain muita keinoja millä saa itsetyydytyksen kuriin

Hei!
Kiitos kysymyksestäsi. Seksiin liittyvästä riippuvuudesta tai pakonomaisesta käyttäytymisestä puhutaan yleensä silloin, kun seksikäyttäytymisestä on merkittävää haittaa henkilölle itselleen ja se häiritsee normaalia arkielämää. Lisätietoa aiheesta saat täältä.
Kenelläkään ei ole oikeutta kumppanin seksuaalisuuden kontrollointiin siveysvyöllä ilman tämän lupaa. Vallalla ja seksuaalisuuden kontrollilla leikittely on kuitenkin hyvin tavallinen fantasia. Jos siveysvyön käyttö on yhteisesti sovittu kutkuttava leikki, voi se tuottaa iloa ja nautintoa sekä siveysvyötä käyttävälle että kontrolloivalle osapuolille. Mikäli päädytte kumppanisi kanssa tällaiseen leikkiin niin muistattehan, että leikin säännöistä on tärkeää sopia etukäteen kaikkien rajoja kunnioittaen.
Jos oma seksikäyttäytyminen tuottaa itselle kärsimystä, on asiasta hyvä jutella seksuaalisuuden ammattilaisen kanssa. Voit halutessasi soittaa vaikkapa puhelinneuvontaamme.
Neuvonnan tiimi