MULLA ON NIIN HYVÄ OLLA LEGGINSEISSA JA MEKOSSA ETTÄ MELKEIN...
MULLA ON NIIN HYVÄ OLLA LEGGINSEISSA JA MEKOSSA ETTÄ MELKEIN HALUUN MENNÄ ESIM KAUPPAAN TMS, mutten voi koska väkivallan uhka ja leimautuminen homoks ja hulluks. Ehk si joku päivä uskaltas 🙂 enkä oo varma aina haluunko sitteskä ja kyse on vaan eläytymisestä naisen rooliin, muutoin tykkään olla mies. Seki sekottaa että vatteet myös kiihottavat seksuaalisesti vaikka nautink myös naisellisuudestani

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että olet löytänyt jonkin miellyttävän tavan ilmaista itseäsi turvalliselta tuntuvassa tilassa. Ihmisillä on elämässään erilaisia rooleja, joiden mukaan henkilön oletetaan käyttäytyvän. Roolien kautta saatta myös peilata helpommin omaa sisintään ja eri puolia itsestään. Tässä ei ole mitään pahaa ja jokaisen tulisi saada elää vapaasti omannäköistä elämäänsä ja ilmentää itseään siten, mikä henkilökohtaisella tasolla tuntuu luonnolliselta.
Ymmärrettävästi välttämättä kaikkialla ei uskalla eläytyä naisen rooliin siinä määrin, mitä itse toivoisi. Joskus asia vaatii hieman ”kypsyttelyaikaa” ennen kuin uskaltautuu julkisille paikoille itselleen hyvää oloa tuottavassa olemuksessa. Tällaisissa tilanteissa mukaan voi ottaa henkilön, jonka kanssa olo tuntuu luotettavalta ja rohkaisevalta. Toiset taas nauttivat mieltymyksistään vain ajoittain ja esimerkiksi kotona tai muussa turvalliseksi koetussa ympäristössä, mikä on myös sallittua.
Moni muukin jakaa samantapaisen elämäntilanteen kanssasi. Siksi sinua voisikin hyödyttää meille hiljattain tullut kysymys ja siihen annettu vastaus, jonka löydät tästä. Olemme täällä sinua varten, joten jos kaipaat lisää keskustelua tilanteeseesi liittyen, voit soittaa neuvontapuhelimeen tai varata ajan seksuaalineuvojan luota. Yhteystiedot löytyvät täältä.
Neuvonnan tiimi