Olen ihan älyttömästi rakastunut mun lähikaupan kauppiaasen joka on nainen....
Olen ihan älyttömästi rakastunut mun lähikaupan kauppiaasen joka on nainen. Aina kun näen sen kaupassa niin mua alkaa panettamaan ihan älyttömästi. Ja lisäksi mua alkaa jännittämään kun esim lähestyn sitä. Olen huomannut sen että aina se hymyilee mulle todella kauniisti ja moikkaa mulle aina, lisäksi kun kävin yksi päivä kaupassa niin se kurkotti jotain ja samalla pyllisti todella upeasti. Pidän sen pepusta todella paljon

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihan luonnollista ihastua tai rakastua toiseen ihmiseen ja tässä ei ole mitään pahaa. Kuvaamasi tuntemukset ovat nekin luonnollisia ja kuuluvat ihastumiseen. Joskus toisesta alkaa pyöriä päässä erilaisia fantasioita ja ne voivatkin tuoda vireyttä arkeen.
Oletteko suunnilleen samaa ikäluokkaa ja haluatko tehdä aloitteen tälle naiselle? Vai tuntuuko pikemminkin siltä, että haluat pitää tunteesi salaisuutena? Tunteet toista kohtaan ovat hyvin henkilökohtaisia asioita ja siksi ei ole pakko kertoa omista ajatuksistaan heti/ollenkaan, jos ei halua. Tiedätkö, onko tämä nainen varattu vai ei? Jos tiedät hänen olevan varattu, voisi tästä aiemmasta vastauksestamme olla sinulle hyötyä. Mikäli taas tiedät naisen olevan vapaa, voit tutustua häneen ensin esimerkiksi ystävänä ja katsoa, mihin tilanne johtaa. Kehittyipä tilanne mihin suuntaan tahansa, voi aina puhua omista tunteistaan jollekin kaverille tms. luotettavalle ihmiselle. Myös meidän neuvontapuhelimeemme voi soittaa, jos tuntuu siltä, että kaipaa vielä neuvoja tilanteensa suhteen.
Neuvonnan tiimi