Olen mies ja elän D/s suhteessa naisen kanssa ja naiseni...
Olen mies ja elän D/s suhteessa naisen kanssa ja naiseni haluaisi alkaa virtsaamaan suuhuni säännöllisesti n. muutaman kerran viikossa. Naiseni käyttää minipillereitä ehkäisyyn. Minua mietityttää, että voiko minipillerien sisältämä keltarauhashormoni välittyä virtsan mukana niin, että siitä olisi haittaa tai onko yleisesti haittaa elimistölle, jos juo naisen pissaa muutaman kerran viikossa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä juttu, että haluat huolehtia terveydestäsi. Kaikki ihmiset erittävät hormoneja virtsatessaan, vaikka eivät söisikään esimerkiksi minipillereitä. Minipillereiden kautta saatu hormonimäärä pissassa on todennäköisesti sen verran vähäinen, ettei syytä huoleen pitäisi olla. Lähinnä kuvaamassasi fantasiassa on pienenä vaarana saada jokin muu infektio, mutta tämä on aina tapauskohtaista. Infektioriskiä voi yrittää välttää sillä, että virtsaa ei pääse mahdollisiin haavaumiin tai virtsa suunnataan muualle kuin limakalvoille. Kaikkein varmimman tiedon terveyteesi liittyvissä asioissa saat terveydenhoitajalta tai lääkäriltä.
Omista huolistaan ja rajoistaan on tärkeää puhua seksikumppaninsa kanssa. Yhdessä voitte löytää juuri teille sopivan tavan ilmentää seksuaalisuuttanne. Lisätietoa BDSM-mieltymyksistä saat halutessasi täältä. Jos kaipaat vielä neuvoja seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa, autamme sinua mielellämme neuvontapuhelimen välityksellä.
Neuvonnan tiimi