Olen yli 40v mies ja huomannut olevani seksuaalisesti kiinnostunut miehistä....
Olen yli 40v mies ja huomannut olevani seksuaalisesti kiinnostunut miehistä. Olen toistaiseksi kokematon sellaisessa ja asia ahdistaa minua. Naiset kiinnostavat toki edelleenkin, mutta ajatus vastaanottavasta anaaliseksistä Dominoivan miehen kanssa kiinnostaa yhä enemmän ja enemmän. En tuomitse asiaa, mutta en tiedä miten jatkaa eikä rohkeuskaan oikein riitä. Nimerkillä ”neuvoton”

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Fantasia miesten välisestä seksistä on tavallinen eikä siinä ole mitään pahaa. Niin ikään fantasiat ja seksi, joihin liittyy dominointia, ovat varsin yleisiä. Voit lukea aiheesta lisää täältä. Fantasioista on lupa nauttia. Kaikkia fantasioita emme syystä tai toisesta pysty, tai aina edes halua toteuttaa; silloin fantasiasta voi nauttia ajatuksen tasolla.
Kerrot ahdistuksesta. Ahdistaako sinua se, että olet kiinnostunut seksistä miehen kanssa vai se, ettei sinulla ole kokemusta siitä? Ahdistukseen voi auttaa asiasta puhuminen esimerkiksi luotettavan ystävän tai muun ihmisen kanssa. Jos sinua kiinnostaa kokeilla etsiä seksiseuraa miehistä, voit rohkeasti lähteä hakemaan sitä. Anaaliseksistä voit lukea lisää tästä Anaaliseksin ABC-oppaasta.
Neuvonnan tiimi