Onko kaikki penikset ja vaginat yhteensopivia?
Onko kaikki penikset ja vaginat yhteensopivia? Että jos ois vaikka nainen jolla on vähän isompi vagina niin kannattaisko sen ottaa mies jolla on iso penis, ja sit jos on pienempi vagina niin kannattais ottaa mies jolla on pienempi penis? Vai onko sillä ollenkaan väliä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Vagina on 6-12 senttimetriä pitkä elin, joka on putkimainen muodoltaan. Vaikka vaginoissa on rakenteellisia eroja, vagina ei ole ammottava aukko, joka on iso tai pieni. Vaginan seinämät ovat kiinni toisissaan, mutta esimerkiksi kiihottumisen seurauksena seinämät irtautuvat toisistaan.
Yleensä vagina mukautuu peniksen kokoon joustavien seinämiensä ansiosta. Myös henkilön oman lantionpohjan lihaksiston avulla voi tehostaa yhdyntää ja puristusvoimaa peniksen ympärillä. Joillakin rakenteelliset erot voivat vaikeuttaa yhdyntää, mutta yleisellä tasolla penikset ja vaginat ovat yhteensopivia. Kehoaan kannattaa kuitenkin kuunnella ja miettiä muita hyväilytapoja, jos jokin sattuisi.
Ihmisillä on erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä, joiden perusteella jotkut saattavat valita kumppanin. Jokaisen keho on kuitenkin hyvä sellaisenaan ja sukuelinten koosta tai ulkonäöstä ei tarvitse olla huolissaan. Kaikenlaisilla vaginoilla tai peniksillä voi tuottaa ja kokea nautintoa.
Neuvonnan tiimi