Onko mahdollista, että nainen saisi kaksi penistä pilluunsa?
Onko sellainen mahdollista, että nainen saisi kaksi penistä samalla kertaa pilluunsa? Jos tämä on oikeasti mahdollista, kysyisin myös, missä asennossa tämä voidaan toteuttaa? Ja olisiko sellaista pornoa, jossa tehdään näin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Tuplapenetraatioon liittyvät fantasiat ovat yleisiä. Myös pornoa on saatavilla samanlaisiin fantasioihin pohjautuen. Kuvaamistasi asioista on sallittua kiihottua ja nauttia mielikuvien ja esimerkiksi itsetyydytyksen avulla. Tuplapenetraatiota on mahdollista kokeilla myös samoista asioista kiinnostuneiden ihmisten suostumuksella.
Tuplapenetraatiota pilluun voi kokeilla esimerkiksi niin, että mies makaa selällään ja nainen tulee hänen päällensä. Toinen mies asettuu naisen taakse ja yrittää työntyä sisään. Myös muunlaiset variaatiot ovat mahdollisia. Pornossa aktin toteuttaminen saattaa näyttää helpommalta kuin oikeassa elämässä harrastettu yhteisakti. Haasteita saattaa asettaa esimerkiksi rakenteelliset seikat tai se, ettei asento tunnukaan osapuolista hyvältä. Tällöin kannattaa yhdessä miettiä muita keinoja toteuttaa seksuaalisuuttaan.
Neuvonnan tiimi