Onko neuvoa miten saada helpommin orgasmi silloin kun mieheni hyväilee...
Onko neuvoa miten saada helpommin orgasmi silloin kun mieheni hyväilee minua käsin/suulla/leluilla? Yhdynnässä saan takuuvarmasti ja kun itse hyväilen itseäni yksin (kumppanin edessä kun hyväilen on orgasmi taas äärimmäisen vaikeaa). Kun mieheni hyväilee minua menen lähelle, mutta huipulle päästäkseni minua täytyy ”harhauttaa” esimerkiksi kivulla tai että otan mieheltäni samalla suihin. Haluaisin vain rentoutua ja päästä loppuun asti helposti niin kuin seksissä. Onko vinkkejä mitä kokeilla?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa kuulla, että saat orgasmin monenlaisin eri tavoin. Ei ole olemassa eri seksin muodoissa saatujen orgasmien arvoasteikkoja, vaan kaikenlaiset orgasmit ovat yhtä arvokkaita, sai sen sitten yhdyntäseksissä, hyväilyseksissä taikka jollain muulla tavalla. Kaikki eivät aina saa tietynlaisessa seksissä orgasmia ja se on ok. On kovin yksilöllistä, mikä kenelläkin auttaa rentoutumisessa tai kiihottumisessa.
Koetko kivun tai suuseksin antamisen kumppanillesi jollakin tavalla haitalliseksi tai ristiriitaiseksi, vaikka tulkitsen sen samalla auttavan sinua kiihottumaan ja saamaan orgasmin? Kivusta tai suuseksin antamisesta saa nauttia. Orgasmi yleensä tapahtuu silloin, kun keskittyy niihin toimintoihin, jotka lisäävät omaa kiihottumista. Kuvailemasi perusteella olet juuri näin toiminutkin keskittymällä kipuun tai suihin ottamiseen kiihottumisen aikana.
Yleisesti ottaen orgasmin saamista voivat häiritä esimerkiksi erilaiset stressitekijät, stressaavat ajatukset, suorituspaineet, väsymys, tietyt lääkitykset tai kiihottumisen puute. Joskus voi myös olla niin, että jos orgasmia kovasti yrittää saada, se ei onnistu. Yrittämisen sijaan kannattaa siis keskittyä niihin asioihin, joista saa nautintoa seksissä.
Nautinnollisia hetkiä!
Oona Turunen