Onko pimppi samanlainen joka puolelta?
Onko pimppi samanlainen joka puolelta (oletetaan, että se on pyöreä), vai onko siinä jollakin puolella jotakin erityistä? Tuntuuko se pippelissä erilaiselta riippuen siitä, missä asennossa ollaan, tai miltä puolelta pippeli työnnetään sinne? Onko pimpissä joku kohta, joka voisi tuntua pippelissä erityisen hyvältä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Rakenteeltaan pimpit ovat samantyyppisiä kaikki. Pimppi on sisältä putkimainen elin ja eroavaisuuksia voi lähinnä havaita paremmin ulkoisissa sukuelimissä, kuten häpyhuulissa tai karvoituksessa. Pimpin ulkonäkö vaihtelee hieman henkilön mukaan, mutta jokainen pimppi on hyvä sellaisenaan.
Seksin osapuolten rakenteelliset seikat, seksiasennot ja pippelin tulokulma voivat vaikuttaa siihen, miltä seksin harrastaminen tuntuu pippelissä tai pimpissä. Kokemukset vaihtelevat paljon myös henkilön mukaan. Kaikki eivät välttämättä tunne pippelillään mitään tiettyä nautinnollista kohtaa pimpissä. Kokemus on yleensä monitahoinen ja nautintoon vaikuttavat useat muutkin asiat kuin esimerkiksi tietty kohta pimpissä. Joillekin voi tuoda enemmän nautintoa esimerkiksi kumppanin kosketus, pimpin liukkaus tai pimpin supistelu. Lisäksi kumppanin läheisyys ja toisen nautinnon näkeminen voivat tuottaa kokonaisvaltaista mielihyvää itsellekin. Kokeilemalla mahdollisen kumppanin kanssa voi oppia tuntemaan, voisiko itse löytää jokin erityisesti mielihyvää tuottavan kohdan pimpin sisältä. Nautintoa etsiessä on olennaista toki huomioida myös kumppani ja tämän toiveet.
Kumppanin kanssa kannattaa keskustella siitä, mistä kohtaa hän haluaa sinun koskettavan itseään ja millaisia toiveita sinulla olisi kosketuksen tai asentojen suhteen. Halutessasi voit jo etukäteen tutustua myös klitorista ja emätinyhdyntää käsitteleviin artikkeleihimme.
Neuvonnan tiimi