Onko siitä haittaa, jos masturboi rakko täynnä?
Onko siitä haittaa jos masturboi rakko täynnä? Monesti aamuisin tekee mieli masturboida mutta yleensä on järkyttävä pissahätä herätessä mutta olen pidättänyt sitä kunnes olen masturboinut ja se paineen tunne lisää kiihotusta kovasti joskus seksissäkin tykkään kun rakko on aivan täynnä.onko mahdollista kun rakko on todella täysi että kesken masturboinnin tulee pissaa ja onko siitä vaaraa jos menee vasta touhujen jälkeen vessaan koska tuntuu silloin että pissaa tulee todella Paljon ja pitkään?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On olemassa muitakin, jotka kiihottuvat pissahädän tunteesta ja pidättävät pissaa. Jos tuntuu siltä, voi ajoittain mennä vessaan vasta masturboinnin jälkeen. Tärkeintä on kuitenkin kuunnella kehoaan ja pyrkiä pissaamaan silloin, kun pissahätä on. Mikäli oireita tai haittoja ilmenisi, on hyvä keksiä jokin muu miellyttävä masturbointitapa.
Yleensä seksin tai masturboinnin aikana ei tule pissaa. Etenkin aamulla voi tuntua siltä, että pissaa tulee runsaasti nukutun yön jälkeen. Kaikkein varmimman tiedon terveyteen ja turvallisuuteen liittyvistä asioista saat terveydenhoitajalta.
Pissaan liittyvät kysymykset mietityttävät muitakin. Halutessasi voit tutustua esimerkiksi tähän kysymykseen ja siihen annettuun vastaukseen. Lisäksi voit lukea vielä fetissejä käsittelevän artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi