Pallien toiminta ennen laukeamista
Hei. Tykkään poikaystäväni kanssa sitomis leikeistä ja kun poikaystävä on sidottu sänkyyn niin runkkaan häntä ja teen niin yleensä että kun mälli lähtee liikkeelle niin lopetan ja katon kun pili heiluu edestakaisin ja hän nylkyttää ja ähisee niin valuuko mälli takas palleihin ja teen näin yleensä pari kertaa ja pallit muuttuu sinertäväksi ja sit kun teen loppuun niin mälli lentää seinään asti. On vaa kiihottavaa katsoa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisuuttaan on lupa toteuttaa molemmille sopivalla tavalla. Kehon luonnollisiin reaktioihin kuuluu, että lähellä laukeamista tai laukeamisen hetkellä pili heiluu ja henkilö tuntee tarvetta nylkyttää ja ähistä. Tilanne ei viittaa mällin valumiseen takaisin.
Pallien sinertävyys on yksilöllistä, mutta väri yleensä johtuu runsaasta veren määrästä alueella. Tilanteen saa aikaan kasvanut verenpaine. Sinertävyys yleensä poistuu, kun kiihottuneisuus vähenee tai henkilö saa siemensyöksyn.
Erilaisista seksuaalisista toiminnoista on sallittua kiihottua ja nauttia. Jos kuvaamasi toiminta on molempien mielestä mukavaa, voitte jatkaa samalla tavalla. Kehon reaktioista saatte vielä enemmän tietoa terveydenhoitajalta. Halutessanne voitte myös tutustua BDSM-seksin turvallisuuteen liittyviin seikkoihin täältä.
Neuvonnan tiimi