Pelko kikkelin näyttämisestä tyttöystävälle
en uskalla näyttää mun kikkeliä mun tyttöystävälle, haluisin nähä sen pimpsan ja hän on luvannut näyttää sen mulle sit samaan aikaan kun näytän kikkeliä mut en vaa uskalla, pelkään että hän ei pidä siitä tai se on liian pieni hänen mielestään tai jotain ja en tiedä mitä pitäis tehä että vois uskaltaa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kikkelin tai pimpsan näkeminen voi tuntua kiinnostavalta. Mukavaa, että olette keskustelleet sukuelintenne näyttämisestä ensin yhteisesti. Kaikkeen toimintaan tulisikin olla molempien suostumus ja siksi on hyvä keskustella erilasista seksuaalisuuteen liittyvistä toimista. Kikkelin tai pimpsan saa näyttää toiselle, jos kumpikin näin haluaa.
Kikkelin koko on hyvin yleinen huolenaihe muillakin. Aiheesta onkin koottu enemmän tietoa tähän artikkeliin. Kaikki kikkelit ovat hyviä sellaisina kuin ne ovat. Kikkelin koko ei määritä seksuaalisen nautinnon määrää, sillä seksiin liittyy paljon muutakin kuin kikkelin koko. Monet nauttivat yhdynnän lisäksi esimerkiksi klitorisseksistä. Toisen luvalla voi etsiä myös muita kohtia, joiden hyväileminen tuottaa nautintoa.
Kikkelin näyttäminen ja alastomuus saattaa saada aikaan jännitystä ja huolta. Mikäli tuntuu siltä, että kikkelin näyttäminen on ylitsepääsemättömän jännittävää, ei kikkeliä ole pakko näyttää toiselle. Yleisenä neuvona tällaisiin tilanteisiin on, että silloin tietää olevansa valmis, kun tilanteen toteuttaminen haluttaa enemmän kuin pelottaa. Toiselle voi sanoa, että haluaisit nähdä hänen pimpsansa, muttet itse ole vielä valmis näyttämään kikkeliäsi. Voitte puhua, olisiko mahdollista, että voisitte siirtää toistenne sukuelinten näkemistä myöhempään ajankohtaan. Yksi vaihtoehto on myös, ettette etene vielä alastomuuteen asti, vaan saatte koskea toisianne vaatteiden päältä.
Tärkeintä tässä tilanteessa olisi puhua tyttöystävälle pelostasi. Tyttöystäväsi haluaa varmasti sinulle hyvää ja ymmärtää, jos jokin asia huolettaa sinua. Juttelemisen kautta saattaa huomata, että toinen voikin suhtautua hyvin lempeällä ja ymmärtäväisellä tavalla kehoon ja pelkoon liittyviin asioihin. Tyttöystävääsi saattaa aivan samalla tavalla jännittää, miten sinä suhtaudut hänen kehoonsa. Olette tässä yhdessä ja teillä on lupa edetä siihen tahtiin, mikä tuntuu kummastakin hyvältä. Teillä on koko loppuelämä aikaa olla yhdessä, joten mitään kiirettä sukuelinten näyttämiseen ei ole, jos tilanne jännittää.
Kaikki menee varmasti hyvin, jos toisen sukuelinten näkeminen tulee jossain vaiheessa ajankohtaiseksi. Tarvittaessa voitte tutustua yhdessä jo etukäteen ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme. Mikäli tilanne edelleen huolettaa sinua, olet tervetullut juttelemaan asiasta neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi