Pikkuhousuttomuus hameen alla
mä tykkään olla kotona aina hameessa ilman pikkareita kun se tuntuu mukavalta mut voinko olla silleen jos meille tulee poikia kylään? niinku vaikka mun kaverit. mua ei haittaa jos ne vahingossa näkee hameen alta mun pimpin mut onko se niille liian outoo?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kotonaan saa käyttää itselleen sopivia vaatteita. Ilman pikkareita kulkeminen saattaa tuntua jännittävältä ja kiihottavalta. Erilaisissa tuntemuksissa ei ole mitään outoa tai väärää.
Mukavaa, että otat huomioon kavereidesi näkökulman. Vaikka sinua ei haittaisi pimpin vilauttaminen vahingossa, voi kavereistasi tuntua oudolta tai vaivaannuttavalta nähdä yllättäen pimppisi. Jokainen kehittyy omaan tahtiinsa ja kaikki eivät välttämättä koe oloaan luontevaksi, jos näkevät pimpin vahingossa vilahdukselta. Siksi on varmempaa kysyä jokaiselta henkilöltä aina suostumus asiaan. Tällä tavoin tilanne ei tunnu epämiellyttävältä kenestäkään. Pimpin vilauttaminen on sallittua silloin, jos kaikki osapuolet antavat suostumuksensa.
Pimpin hameen alta näkymisestä on lupa fantasioida. Fantasioissa ei ole mitään pahaa ja ne voivat tuoda virkistystä päivään. Jatkossakin voi kulkea kotona ilman pikkareita, jos vieraita ei ole paikalla.
Neuvonnan tiimi