Pimpin näyttäminen kaverin piristämiseksi
Kysyin kaveriltani kun hän oli meillä ihan uteliaana vaan että voisiko hän näyttää kikkelinsä minulle ja hän näytti. Se oli aika iso ja oli vähän jäykkäkin varmaan. Kehuin sitä ja hän punastui. Hän sitten kysyi että voisinko näyttää pimppini hänelle mutta sanoin että en uskalla. Hän sanoi että se ei haittaa mutta näin että häntä harmitti vähän. Siitä tuli vähän paha mieli niin mietin että uskaltaisinko näyttää pimppini hänelle tai keksiä jotain muuta miten saada hänet hyvälle tuulelle?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiässä on tavallista kiinnostua seksuaalisuuteen ja alastomuuteen liittyvistä asioista. Kaverin kanssa voi tuntua turvalliselta harjoitella alastomana olemista. Kikkelin tai pimpin voi näyttää toiselle, jos tilanteeseen saa molemmilta suostumuksen.
Omaa sisintään ja kehoaan kannattaa kuunnella kuvaamissasi tilanteissa. Ajoittain voi käydä niin, että mielikuvien tasolla pimpin näyttäminen voi tuntua hyvältä idealta. Tositilanteessa saattaa kuitenkin tuntua siltä, että kyseinen hetki ei ole oikea aika näyttäytyä alasti. Tällaisissa tilanteissa on oikeus kieltäytyä pimpin näyttämisestä. Uusia mahdollisuuksia tulee todennäköisesti kyllä eteen myöhemmin.
Mukavaa, että puhuit kaverillesi ystävällisesti. Kaverisi kuulostaa hienolta ihmiseltä, kun ei painostanut sinua näyttämään pimppiäsi. Harmillista, että toisen pettymys aiheutti sinulle pahan mielen. Ymmärrettävästi kaverilleen ei haluaisi tuottaa pettymystä. Joskus eteen vain saattaa tulla tilanteita, joissa on viisainta kuunnella itseään. Kaverin kanssa kannattaa puhua avoimesti tapahtuneesta. Hyvä kaveri ymmärtää sinunkin tunteitasi. Sinun ei tarvitse näyttää pimppiäsi kaverillesi vain miellyttääksesi häntä. Jos teistä molemmista tuntuu siltä, voitte toki kokeilla uudestaan alastomana olemista. Kaveria on kuitenkin mahdollista piristää muilla keinoilla. Voit kysyä kaveriltasi, mitä hän haluaisi tehdä, jotta hänelle tulisi parempi mieli. Voitte esimerkiksi mennä elokuviin, herkuttelemaan kahvilaan, harrastamaan jotain kivaa tai sitten tehdä sellaisia asioita, joista teille molemmille tulee varmasti hyvä mieli.
Toivottavasti sinulla ja kaverillasi on jo parempi mieli asian suhteen. Jos asia painaa sinua tai häntä, voitte soittaa esimerkiksi neuvontapuhelimeen. Autamme siellä teitä mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi