Pippelin ja pimpin koskettaminen jännittää
Mitä mä teen kun yks tyttö haluu koskee mum pippeliä. se on mun luokalla ja mun mielestä kiva tyttö mut mua jännittää mut sit taas se vois olla kivaa niin miten mä päätän sanonko joo vai ei. Jos mä sit kysyn kans saanko koskee sitä pimpistä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pippelin ja pimpin koskettaminen voi tuntua jännittävältä. Ei hätää, vaikkei heti tietäisikään, haluaako toisen koskevan pippeliin vai ei. Tytön kanssa kannattaa ottaa puheeksi omat epävarmuuden tunteensa. Toiselle voi sanoa, että hän on kiva, mutta olet kahden vaiheilla tilanteen toteuttamisen suhteen. Tilannetta on lupa miettiä aivan rauhassa. Saattaa olla, että tyttöäkin jännittää. Usein silloin, kun haluttaa enemmän kuin pelottaa, tietää olevansa valmis. Tytöltä voi myös kysyä, voisiko koskettelemista tapahtua molemminpuolisesti. Kaikkeen toimintaan tulee olla kummankin suostumus.
Mikäli alastoman pippelin tai pimpin koskettaminen jännittää, voitte miettiä, olisiko luontevampaa olla toisen seurassa esimerkiksi ensin alusvaatteisillaan. Alusvaatteillaan oleminen tai alusvaatteiden päältä koskettaminen saattaa olla helpompi askel ottaa, jos aihepiiri kiinnostaa, mutta myös jännittää samanaikaisesti. Edetkää vain molemmille sopivaan tahtiin. Mikään kiire ei ole, uusia tilaisuuksia voi tulla myöhemminkin eteen.
Omaa kehoaan ja mieltään kannattaa kuunnella ja tehdä päätökset senhetkisten tunteiden mukaan. Ennen tilanteen toteuttamista on myös tärkeää käydä läpi molempien toiveita ja rajoja. Mikäli asia painaa sinua, kannattaa tilanteesta jutella jonkun turvallisen aikuisen kanssa. Myös neuvontapuhelimeen saa tulla aina juttelemaan. Autamme sinua mielellämme lisää.
Neuvonnan tiimi