Pippelin työntäminen pimppiin
Onko totta, mitä yksi kaveri sanoi, että isä työntää tosi usein illalla pippelinsä äidin pimppiin ennen nukkumaan käyntiä? Ja että se tuntuu molemmista hirmu hyvälle. Miten pippelin voi työntää pimppiin? Voiko sen työntää sinne kokonaan, ja mikä siinä niin hyvältä tuntuu?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmiset ilmaisevat seksuaalisesti itseään eri tavoin. Seksuaalisuus mielletään yksityiseksi asiaksi ja siksi kukaan ulkopuolinen ei voi tietää, laittaako isä pippelin äidin pimppiin vai ei. Kyseisissä tilanteissa ei ole mitään pahaa, mutta ajatus vanhempien seksuaalisuudesta voi tuntua hämmentävältä.
Jäykistynyt pippeli on mahdollista työntää pimppiin silloin, kun pimppi on kiihottumisesta kostunut ja avautunut. Pippelin voi työntää pimppiin kokonaan tai sen verran, mikä tuntuu molemmista hyvältä. Yhdynnästä on koottu laajemmin tietoa tänne.
Pippelin laittaminen pimppiin voi tuntua hyvältä. On yksilöllistä, mikä saa pippelin pimppiin laittamisen tuntumaan hyvältä. Jotkut voivat pitää liukkauden tunteesta tai esimerkiksi pimpin puristuksesta. Myös pimpissä voi tuntua hyvältä pippelin ollessa sisällä. Lisäksi kumppanin läheisyys ja kosketus koetaan usein nautinnollisina. Erilaiset tuntemukset syntyvät aivoissa, joten aivot ovatkin tärkein seksielin.
Seksuaalisuus on luonnollinen asia ja joskus seksuaalisuuteen liittyvät asiat voivat synnyttää myös fantasioita. Fantasiat eivät ole vaarallisia, mutta erilaiset mielikuvat saattavat myös hämmentää. Vanhempien kanssa kannattaa ottaa seksuaalisuuteen liittyvät aiheet puheeksi. Erilaisten uusien asioiden kanssa ei kannata jäädä yksin, etenkin silloin, jos jokin mietityttää itseä. Myös neuvontapuhelin palvelee sinua, jos kaipaat vielä keskustelua tilanteeseen liittyen.
Neuvonnan tiimi