Pornon katsominen ja siemensyöksyn saaminen yöllä
Katsoin isoveljeni kanssa illalla pornoa. Näin monta naista ilman vaatteita, ja se oli kiihottavaa. Näin kuinka nainen nuoli yhden miehen pippeliä. Oma pippelini tuli hyvin kovaksi, ja oli kova kun kävin nukkumaan. Veljeni runkkasi pornon aikana. Yöllä sain ekan kerran siemensyöksyn. Johtuiko se siitä mitä näin illalla? Housut oli vähän märät. Pitäisikö tästä kertoa äitille? Pitäisikö saada puhtaat housut?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Alastomien naisten ja pippelin nuolemisen näkeminen saattaa saada aikaan kiihottuneen olotilan. Tässä ei ole mitään pahaa ja moni muukin kiihottuu kuvaamistasi asioista.
Pippelin kovettuminen on kehon luonnollinen reaktio, josta ei tarvitse olla huolissaan. Pippelin voi antaa olla kovana silloinkin, kun menee nukkumaan, sillä pippeli laskee itsestään ajan myötä. Jotkut eivät odota pippelin laskemista, vaan valitsevat runkkaamisen ollessaan kiihottuneita. Runkkaamista ei kuitenkaan ole pakko harrastaa, jos ei se tunnu omalta jutulta. Runkkaaminen mielletään yksityiseksi asiaksi, mutta runkata voi toisen aikanakin, mikäli kysyy siihen toiselta ensin suostumuksen.
Yölliset siemensyöksyt ovat tavallisia ja mainitsemasi siemensyöksy voi johtua siitä, mitä näit illasta. On hyvin tavallista, että yöllisiä siemensyöksyjä tulee myös ilman kiihottavien asioiden näkemistä. Asiasta ei ole syytä olla huolissaan. Jos siemensyöksy tulee yöllä, voi aamulla käydä alapesulla ja vaihtaa puhtaat housut.
Millaisia tuntemuksia kaikki kokemasi sinussa herätti? Kokemastasi on lupa kertoa äidille, tai jollekin muulle turvalliselle aikuiselle, jos se tuntuu sinusta oikealta ratkaisulta. Kiihottuminen ja siemensyöksyt kuuluvat elämään ja äitikin tietää sen. Myös pornon katsomisen voi ottaa puheeksi, mikäli jokin seikka pornossa mietityttää sinua. Aikuisille saa puhua avoimesti kaikista omaan elämään kuuluvista asioista, mikäli se tuntuu itsestä luontevalta. Halutessasi voit aina soittaa myös neuvontapuhelimeen, jos kaipaat vielä tietoa mainitsemiisi asioihin liittyen.
Neuvonnan tiimi