Riisuutuminen ennen seksiä
Käytetäänkö vaatteiden riisumiseen yleensä ennen seksiä kuinka paljon aikaa? Harmi, kun pornossa ei koskaan näe riisumista. Eikö samalla kun vaatteita riisutaan hyväillä toista ja vielä pussaillaan? Onko outoa, jos jää hyväilemään vielä alusvaatteiden päältäkin? Tiedättekö jätetäänkö pikkuhousujen riisuminen viimeiseksi rintaliivien riisumisen jälkeen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mitään tiettyä aikamäärettä vaatteiden riisumiseen ei ole. Vaatteet voi riisua niin hitaasti tai nopeasti kuin kumpikin haluaa. Yleensä vaatteet riisutaan ennen seksiä ”tavalliseen” tahtiin eli niin kuin riisuttaisiin muutenkin.
Pornossa saattaa tosiaan nähdä jo riisuutuneita ihmisiä. Pornoakin on monenlaista, joten myös riisumista saattaa nähdä, jos etsii jollakin aiheeseen viittaavalla hakusanalla.
Riisuessa voi hyväillä toista, jos vain toinen niin haluaa. Myös alusvaatteiden päältä voi kumppanin suostumuksella hyväillä toista. Hyväily riisuessa voi olla nautinnollinen tapa pitää seksuaalista tunnelmaa yllä.
Jokainen saa itse päättää, mitä vaatteita haluaa pitää yllään seksin aikana. Monesti pikkuhousut saatetaan riisua rintaliivien jälkeen, mutta tähän ei ole mitään oikeaa kaavaa. Yhtä hyvin pikkuhousut voidaan ottaa pois ennen rintaliivejä.
Riisumistilanteet sujuvat usein kuin itsestään, joten niistä ei tarvitse olla huolissaan. Huolistaan ja toiveistaan voi puhua mahdollisen kumppaninsa kanssa. Jos seksuaalisuuteen liittyvät asiat askarruttavat sinua, voit jutella teemoista neuvontapuhelimessa.
Neuvonnan tiimi