Ryhmäseksi kavereiden kanssa
Minua mietityttää mahdollinen ryhmäseksitilanne. Aikaisempaa kokemusta ei ole, mutta nyt neljä opiskelukaveria kertoi minulle, että haluaisivat minua yhtä aikaa. Tunnen heidät kaikki, ja yhden kanssa on ollut seksiäkin. Onko ok, että etukäteen ajatus jännittää? Olisi ihanaa, kun useampi mies hyväilisi yhtä aikaa eri puolilta kehoa. Haluan saada hellyyttä, ennen kuin edetään yhdyntään. Voinko jotenkin valmistautua tuplayhdyntään? Millaista on saada penis samaan aikaan pimppiin ja pyllyyn?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ryhmäseksi on fantasiana yleinen. Erilaisia ryhmäseksiin liittyviä mietintöjä on sallittua pohtia jo etukäteen. Mainitsemistasi hyväilyistä on myös lupa kiihottua ja fantasioida.
On ihan tavallista, jos seksi jännittää etukäteen. Kumppaneille kannattaa sanoa asiasta, jolloin he osaavat ottaa tilanteen huomioon. On myös aivan mahdollista, että heitäkin jännittää yhteinen seksi. Ennen tuplayhdyntää onkin hyvä jutella kumppanien kanssa kaikkien toiveista ja rajoista. Voit ottaa puheeksi esimerkiksi toiveesi hellyyden osoittamisesta. Puhuminen saattaa hälventää jännitystä. Sopikaa siitä, mitä yhteinen seksinne pitää tai ei pidä sisällään. Voitte myös keskustella siitä, miten toimitaan, jos kaikki ei suju odotusten mukaan. Lisäksi on hyvä ottaa huomioon, miten ilmaisette, mikäli rajanne ylitetään. Ennen seksiä on hyvä ottaa puheeksi vielä suojauksen käyttö. Kaikissa seksin muodoissa suositellaan kondomin tai suuseksisuojan käyttöä seksitautien ja raskauden välttämiseksi. Kaikenlaiseen seksuaaliseen toimintaan tulee olla osallistujien suostumus.
Jokainen kokee peniksen saamiseen pimppiin ja pyllyyn aina omalla tavallaan. Jotkut saattavat kuvailla tunnetta sellaisena, että olisi ”täynnä”, mutta muitakin kokemuksia voi olla. Luonnollisesti tilanteeseen ja tuntemuksiin vaikuttavat muun muassa ruumiinrakenne, kumppani ja seksikerta. Mikäli haluaa peniksen pyllyyn, voi ennen tuplayhdyntää suorittaa suolihuuhtelun tavallisen alapesun lisäksi.
Jos ryhmäseksiin tai fantasioihin liittyvät tilanteet edelleen mietityttävät, olet tervetullut juttelemaan asioista kanssamme neuvontapuhelimeen. Yhdessä voitte tutkia myös anaaliseksiä ja emätinyhdyntää käsitteleviä artikkeleitamme.
Neuvonnan tiimi