Saako mies imeä naisen nännejä, kun niistä tulee maitoa?
Olen ajatellut imettämistä. Saako mies imeä naisen nännejä silloin kun niistä tulee maitoa? Edellyttäen tietysti, että vauva on saanut sitä riittävästi. Pitääkö paikkansa, että jotkut naiset imettävät lasta useita vuosia? Kuinka kauan maitoa voi tulla?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On ihmisiä, jotka kokevat imettämisen ja maidon imemisen kiihottavana. Mies voi imeä imettävän naisen nännejä, jos vauva on jo saanut riittävästi ravintoa. Toki myös imettävältä itseltään täytyy saada suostumus asiaan. Imettämistä ja imetetyksi tulemista voi kokeilla, jos se tuntuu molemmista mukavalta ajatukselta.
On olemassa naisia, jotka imettävät vuosia. Tyypillisesti maidoneritys jatkuu niin kauan kuin imettäminenkin kestää. Yleensä maidontuotanto hiipuu vähentyvien imetyskertojen myötä. Tilanteissa on paljon eroja ihmisten välillä.
Kuvaamistasi asioista on sallittua fantasioida ja nauttia esimerkiksi itsetyydytyksen keinoin, jos fantasian toteuttaminen ei ole tällä hetkellä mahdollista.
Neuvonnan tiimi