Seksin harrastaminen useamman tunnin ajan
Miesystävä haluaisi kokea millaista olisi kun seksiä jatkettaisiin useampi tunti, ja yöunten jälkeen vielä aamulla lisää. Hän haluaisi pitää minua seksileluna, joka toteuttaisi hänen tarpeensa. Hän kaipaa useita orgasmeja, ja että saisi toteuttaa itseään kanssani. Kuinka naisena voisin valmistautua tuohon seksimaratoniin? Liukuvoidetta tarvitaan ainakin. Onko jotakin muuta, joka auttaisi heittäytymään uudestaan ja uudestaan nautinnon pyörteisiin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksin harrastaminen usean tunnin ajan voi tuntua fantasiana kiihottavalta. Jos asian toteuttaminen kiinnostaa teitä kumpaakin, voi tilanteen toteuttaa. Myös seksileluna olemista voi kokeilla, jos se itselle ja kumppanille sopii. Erilaisista toiveista, säännöistä ja rajoista on tärkeää keskustella ennen seksimaratonin toteuttamista.
Jokainen valmistautuu seksin harrastamiseen omalla tavallaan, mitään tiettyä niksiä valmistautumiseen ei ole. Esimerkiksi mainitsemaasi liukuvoidetta voi hankkia. Myös sopiva lepo ja nesteytys on tärkeää. On hyvin yksilöllistä, mikä saa henkilön heittäytymään uudestaan nautinnon pyörteisiin. Joillekin se voi olla kumppanin katse, ele, ilmeet, sanat, kosketustapa tai sitten tilanteen kokonaisvaltainen kiihottavuus. Myös seksitapojen vaihteleminen voi virkistää. Voitte kokeille esimerkiksi yhteistä sooloseksiä, klitorisseksiä, suuseksiä, emätinyhdyntää, anaaliseksiä tai seksivälineitä mieltymystenne mukaan. Toipa nautintoa mikä tahansa, kannattaa omaa ja toisen kehoa kuitenkin kuunnella. Jos jokin sattuisi, hiertäisi tai tuntuisi epämukavalta, on tärkeää pitää taukoa ja esimerkiksi hyväillä itseään tai kumppaniaan vaihtoehtoisin tavoin.
Todennäköisesti tarkoituksena on pitää hauskaa ja luoda mukavia muistoja. Keskittykää seksin aikana siis siihen, miltä seksi tuntuu, eikä siihen, kauanko seksin harrastaminen on kestänyt. Niin kauan kuin tilanne innostaa kumpaakin, voi seksin harrastamista jatkaa. Mikäli seksinne sisältää BDSM-mieltymykseen liittyviä vivahteita, voitte lukea aiheesta enemmän täältä.
Neuvonnan tiimi