Seksiveto ja seksin harrastamattomuus kuukauteen
Löimme vetoa yhdestä asiasta, ja voitin vedon. Voittaja saa toteuttaa seksiin liittyvän toiveen. Haluaisin, että poikaystävä nuolisi minua kuukauden ajan joka ilta orgasmiin asti. Se sopii hänelle. Onko väärin häntä kohtaan, etten kuukauteen antaisi hänelle minkäänlaista seksiä? Voiko siitä olla hänelle jotakin haittaa, kun hän kuitenkin kiihottuu nuollessaan. Kun kuukausi on ohi, palkitsisin hänet koko yön jatkuvalla seksillä, jossa hän saisi tehdä ihan mitä haluaa, ja olisin hänelle seksilelu.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksuaalisuuteen ja seksiin kuuluu myös tietynlainen leikillinen puoli. Yhdessä kumppaninsa kanssa voi keksiä erilaisia seksiin liittyviä vetoja. Toiveita on mahdollista toteuttaa molempien suostumuksella. Poikaystäväsi voi nuolla sinut orgasmiin asti, jos ajatus sopii molemmille.
Yhdessä voitte sopia, harrastatteko minkäänlaista muuta seksiä kuukauden aikana. Ei ole väärin, vaikkette harrastaisi minkäänlaista seksiä kuukauden aikana, kunhan kyse on molempien omasta vapaasta tahdosta tehdystä sopimuksesta. Yhdyntää tai seksin muita muotoja ei ole pakko harrastaa, vaikka toinen kokisikin kiihottuvansa. Tilanteesta ei ole haittaa keholle. Valtapeliasetelmalla leikitteleminen saattaa jopa kiihottaa enemmän kuin seksin harrastaminen heti kiihottuessa. Asetelman saa kääntää kuukauden päästä myös toisinpäin ja harrastaa seksiä poikaystävän fantasioiden mukaisesti.
Neuvonnan tiimi