Sukuelinten näkeminen
Mä tiiän että monet kattoo pornovideoita mutta musta tuntuu että en haluu nähdä naisia nakuna ennen kun sit joskus kun nään oikeesti eikä silleen että videolla. Se ois kivaa nähdä tissit ja peppu ja pimppi mutta luulen että se ois jännitävämpää nähdä ekaa kertaa sit kun ois jonkun tytön kanssa oikeesti ja kivempaa että ois oottanut että pääsee näkemään niitä ja varsinkin sen pimpin. Onko outoo ajatella tälleen?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ei ole ollenkaan outoa ajatella kuvaamallasi tavalla. Maailmassa on runsaasti toisia samanlaisia ihmisiä, jotka haluavat nähdä pimpin, pepun ja tissit vasta silloin, kun ne kuuluvat jollekin itselle ainutlaatuiselle ihmiselle. Pornoelokuvia ei tarvitse katsoa ollenkaan, jos se ei tunnu itselle sopivalta jutulta. Halutessaan voi kuvitella pimpin, pepun ja tissit mielessään ja nauttia mielikuvista fantasian tasolla. Näinkään ei ole pakko toimia, jos se tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta.
Voit siis jatkossakin toimia samoin kuin nyt ja odottaa, että löydät itsellesi kivan tytön, jonka kanssa voit tutustua kehoon ja seksuaalisuuteen liittyviin asioihin. Mikäli sinua kiinnostaa, voit lukea sukuelimistä vielä täältä.
Neuvonnan tiimi