Syyllisyys ulosteisiin liittyvän seksuaalisen materiaalin katsomisesta
Hei. Olen 23-vuotias ja avauduin teille aikaisemmin tänään parafiliastani. Olisin halunnut kertoa asiat hieman selkeämmin, mutta tila loppui. Vierailemani sivut ovat olleet vapaasti kaikkien saatavilla. En ole mitään ladannut tai jakanut. Olen pyrkinyt siihen, että katsomani videot ovat aikuisten näyttelemiä. Häpeän vain sitä, että jos olen joskus varmasti ollut liian sinisilmäinen. Kiitos työstänne. Helpottaa paljon avautua pahasta olosta edes anonyymisti. Sori, jos häiritsin taas.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että halusit vielä selostaa tilannettasi tarkemmin. Hienoa, ettet ole ladannut tai jakanut mitään videoita. On myös hyvä kuulla, että olet pyrkinyt katsomaan aikuisten näyttelemiä videoita.
Ihminen kehittyy koko ajan uusien tietojen ja taitojen karttuessa. Näillä nykyisillä tiedoillasi osaat toimia entistä vastuullisemmin. Syyllisyys ja häpeän tunne ovat turhia, sillä olet yrittänyt parhaasi mukaan toimia oikein. Voit antaa itsellesi anteeksi.
Et ole häirinnyt millään tavalla ja on mukavaa kuulla, että omasta tilanteestaan avautuminen tuntuu helpottavalta. Olemme täällä sinua varten, joten olethan jatkossakin rohkeasti yhteydessä meihin. Voit tulla juttelemaan anonyymisti esimerkiksi neuvontapuhelimeemme. Toivottavasti sinulla on jo parempi mieli. Vastauksen aiempaan kysymykseesi löydät täältä.
Neuvonnan tiimi