Tallomisesta kiihottuminen
Moikka. Olen alistuva mies ja rakastan olla naisen tallottavana. Tykkään erityisesti kengillä tallomisesta, pääasiassa korottomat kengät. Onko ok kiihoittua tälläisestä? Kuinka painava nainen voi talloa miestä? Itsellä kokemusta noin 60kg painoisista. Onko turvallista painaa kasvoja,jopa seistä kasvoilla kengin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Omat fetissit voivat joskus hämmentää itseä. Tallomisesta on kuitenkin sallittua fantasioida ja nauttia. Tilanteessa ei ole mitään outoa tai väärää ja on muitakin, jotka kiihottuvat kuvaamistasi asioista.
On täysin yksilöllistä, kuinka painavan naisen tallottavana tuntee olonsa miellyttäväksi. Painon lisäksi myös tallottava kohta ja painon jakautuminen kohdan yllä sekä koron pinta-ala vaikuttavat tilanteeseen. Mikäli painaa kengillä kasvoja, on noudatettava erityistä varovaisuutta. Korkokengät ja ihmisen paino voivat vahingossa satuttaa talottavaa osapuolta. Riskejä voi yrittää hieman pienentää ottamalla kengät pois. Myös se, että nainen ei ole koko painollaan kasvojen päällä, vaan pitää tukea jostakin, voi pienentää riskejä. Omaa kehoaan on erityisen tärkeää kuunnella kaikessa seksuaalisessa toiminnassa ja keskeyttää toiminta heti, jos jokin tuntuu epämiellyttävältä. Naisen kanssa kannattaa jutella avoimesti molempien toiveista ja käydä tarkasti läpi turvallisuuteen liittyvät seikat.
Seksuaalisuuttaan on lupa ilmentää erilaisin tavoin. Jos sinua kiinnostaa, saat enemmän tietoa BDSM-mieltymyksistä täältä. Mikäli haluaisit jutella vielä tarkemmin fetisseistä tai muista seksuaalisuuteen liittyvistä asioista, olet tervetullut keskustelemaan kanssamme neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi