Tarvitsenko mielestäsi seksuaaliterapiaa? -masturboin raiskaus videoille (aidoilla)-masturboin alai …
Tarvitsenko mielestäsi seksuaaliterapiaa?
-masturboin raiskaus videoille (aidoilla)
-masturboin alaikäisten videoille, joko niin että heidät raiskataan tai he ovat omasta tahdosta mukana
-en saa oikeastaan saa orgasmia kenenkään kanssa, vain yksin omalla kädellä ja ”häiritsevää” materiaa katsoen

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä, että otit yhteyttä meihin. Kuvailemassasi tilanteessa tuen hakeminen on tärkeää. Ihmiset voivat kiihottua hyvin monenlaisista asioista, eikä mielen sisäissä fantasioissa lähtökohtaisesti ole mitään väärää. Omat itsekeksityt fantasiat eivät satuta ketään. Aidoissa raiskausvideoissa on kuitenkin oikea uhri ja todellinen teko, joten kyseinen materiaali on laitonta.
Raiskausvideossa tai muissa alaikäisiä sisältävissä videoissa ei voi olla mukana omasta tahdosta, vaan kyseessä on lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö tai raiskaus. Vaikka uhri näyttäisi olevan vapaaehtoisesti mukana, se ei ole lieventävä tekijä. Uhrien auttamiseksi olisikin hyvä ilmoittaa eteenpäin, kun hyväksikäyttömateriaaliin törmää netissä. Ilmoituksen lasten seksuaalista riistoa ja kaltoinkohtelua todistavasta materiaalista voi tehdä Nettivihje-palvelussa nimettömästi.
Jos itsessään tunnistaa seksuaalista kiinnostusta lapsiin, on hyvä tutustua Mielenterveystalon omahoito-ohjelmaan.
Lisäksi kannustaisimme sinua olemaan yhteydessä esimerkiksi Sexpon SeriE-hankkeeseen, Välitä!-hankkeeseen Tampereella tai SERITA-hankkeeseen Oulussa, riippuen missä päin Suomea asut. Olisi tärkeää, ettet jää asian kanssa yksin. Terapeuttista apua on mainittujen tahojen lisäksi muuallakin tarjolla.
Neuvonnan tiimi