Tasapuolisuus ryhmäseksissä
Minulla voi olla lähiaikoina mahdollisuus olla seksikontaktissa kahden tytön kanssa. Olen ajatellut paria juttua. Mielestäni olisi tärkeää, että molemmat tytöt kokisivat kaiken tasapuolisena. Että molemmat saisivat yhtä paljon. Voiko sitä varmistaa mitenkään? Ensimmäinen laukeaminen on se paras, ja voin kokea sen vain yhden tytön kanssa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Seksikontaktia kahden tytön kanssa saa kokeilla, mikäli kaikenlaiseen seksuaaliseen toimintaan on saatu jokaisen osapuolen suostumus. Asiasta on myös lupa nauttia fantasian keinoin.
Ennen ryhmäseksin aloittamista on tärkeää keskustella kaikkien toiveista ja rajoista. Myös oma huolenaiheesi tasapuolisuuden ja laukeamisen suhteen on hyvä ottaa esille jo etukäteen. Yhdessä keskustelemalla pystyy suunnittelemaan tarkemmin, miten huomioida molemmat tytöt tasapuolisesti seksin eri vaiheissa. Voitte esimerkiksi sopia, että sanotte suoraan, jos joku kokee, ettei tule seksin aikana tasapuolisesti huomioiduksi.
Koetko, että haluat laukeamisen tapahtuvan yhdynnässä vai onko mahdollista, että laukeaisit muunlaisten hyväilyjen aikana tyttöjen katsellessa? Tällä tavoin molemmat voisivat olla tasapuolisesti ”läsnä” laukeamisen hetkellä. Voi myös olla, että toiselle tytöistä on täysin OK, ettei hän ole osallisena mahdollisessa yhdynnässä laukeamisesi aikana. Termi ”tasapuolisuus” saattaa tarkoittaa joillekin esimerkiksi sitä, että yhteisessä seksissä jokainen saa orgasmin, mutta tavalla ei ole väliä. Tarvittaessa tyttöjen kanssa voi keskustella myös mahdollisten seksivälineiden mukaan ottamisesta, jos tasapuolisuuden takaaminen huolettaa sinua.
Osaat varmasti ottaa molemmat seksikumppanisi tasapuolisesti huomioon, koska osaat pohtia tilannetta jo näin etukäteen. Yhdessä sopien on mahdollista löytää kaikkia miellyttävä seksitapa. Mikäli asia vaivaisi sinua, voit tulla juttelemaan siitä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi