Toive useammasta yhdyntäkerrasta
Miten tyttöystävälle voisi parhaiten kertoa, että minun tekisi kovasti mieli edes joskus niin monta yhdyntää kun vaan pystyn? Olen 19 v mies, ja seksi on minulle kuin huumetta. En ole koskaan päässyt kokemaan edes kahta kertaa peräkkäin. Olen varma, että voisin jatkaa 4-5 kertaa muutaman minuutin tauoilla. Voiko nainen edes olla noin monessa yhdynnässä samana iltana / yönä? Kertokaa tästä ja neuvokaa minua. Haluaisin toteuttaa haaveeni, nyt kun olemme nuoria ja virkeitä.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. On täysin tavallista, että etenkin nuorena seksihalukkuus voi olla runsasta. Myös useammat perättäiset seksikerrat ovat monesti mahdollisia nuorempana. Sekä halukkuudessa että yhdyntäkertojen määrässä on tietenkin eroja henkilöiden ja seksikertojen mukaan. Seksiä on kuitenkin lupa harrastaa joko yksin tai kumppaninsa kanssa juuri sen verran, mikä tuntuu hyvältä.
Jokaisen keho on erilainen, joten on hyvin yksilöllistä, jaksaako tyttöystäväsi useampaa perättäistä yhdyntäkertaa. Joillekin useampi yhdyntäkerta illassa/yössä on mahdollinen, mutta osalle riittää yksikin kerta. Jaksaminen riippuu myös paljon päivästä ja esimerkiksi yhdyntätahdista. Jos yhdyntä on ollut voimakasotteista tai nopeatahtista, voi keho väsyä nopeammin. Myös sukuelinten alue saattaa hiertyä useammasta pitkäkestoisesta ja nopeatahtisesta yhdynnästä.
Mikäli molemmilla olisi haluja jatkaa, on hyvä muistaa, että seksi on paljon muutakin kuin yhdyntää. Tyttöystävän kanssa voi halutessaan keksiä sellaisia seksitapoja, jotka tuntuvat kyseisellä hetkellä hyviltä. Jos välissä on vain pieni tauko, voi tyttöystäväsi hyväillä itseään sinua odotellessa ja testata, olisiko valmis vielä uuteen yhdyntään. Myös sinä voit keskittyä hyväilemään tyttöystävääsi esimerkiksi joko käsin, suulla tai seksilelulla sillä välin, kun odotatte uutta erektiota. Tällä tavalla saattaa helpostikin yhdistää muutaman seksikerran.
Tyttöystävän kanssa on hyvä puhua omista toiveistaan. Asian kannattaa ottaa puheeksi jo ennen yhdynnän harrastamista. Toiselle voi sanoa esimerkiksi hänen olevan niin kiihottava, että haluaisit nauttia pidempäänkin hänen kanssaan harrastetusta seksistä. Voitte miettiä, olisiko yhteiseen seksiinne mahdollista yhdistää muitakin seksitapoja yhdynnän lisäksi, jos varsinainen yhdyntä useampaan kertaan tuntuisi hankalalta. Mikäli tyttöystäväsi suhtautuisi asiaan kieltävästi, voitte jutella itsetyydytyksen mahdollisuudesta yhdyntänne jälkeen. Tyttöystäväsi voi joko tyydyttää sinua käsin tai seksilelulla yhdynnän jälkeen tai sitten voit itse tyydyttää itseäsi käsin tai seksilelulla. Puheeksi voi ottaa myös tyttöystäväsi seksitoiveet ja yrittää yhdistää niitä omiin toiveisiisi.
Fantasioitaan saa toteuttaa yhdessä molempien suostumuksella. Mikäli tilanne edelleen mietityttäisi sinua tai asia aiheuttaisi ristiriitoja suhteessanne, kannattaa asiasta tarvittaessa tulla juttelemaan neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi