Tuplayhdyntä ja hyväilyt ennen peppuun työntymistä
Miten tuplayhdyntätilanne olisi toteutettavissa niin, ettei tulisi pitkää taukoa ennen toisen peniksen viemistä peppuun? Tiedän, että nainen tarvitsee pitkät hyväilyt ja lämmittelyt, ennen kuin peppuun voi työntyä. Ei varmaan ole mahdollista, että toinen mies panisi ensin pilluun, ja sitten toinen tulisi mukaan, ja nainen saisi kahta miestä. Peppureiän kiihottaminen saa aikaan pitkähkön tauon myös pillupanoon, vai kuinka?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Hyvä juttu, että haluat huolehtia riittävästä määrästä hyväilyjä. Ennen mitä tahansa yhdynnän muotoa onkin tärkeää huolehtia hyväilyistä, jotta keho ja mieli olisivat valmiita varsinaiseen aktiin. On myös tärkeää käydä keskusteluja kaikkien seksin osapuolten kanssa heidän toiveistaan ja rajoistaan. Kaiken seksuaalisen toiminnan tulee olla suostumuksellista.
On täysin osapuolten rakenteellisista tekijöistä ja toiveista kiinni, voisiko samaan aikaan toteuttaa sekä pillupanon että anaaliyhdynnän. Koska tuplayhdynnässä on mukana useampi henkilö, saattaa sopivien yhteisten asentojen löytämiseen kulua aikaa. Ryhmäseksiin voi kuulua myös paljon muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Seksitilannetta, jossa pannaan sekä pilluun että peppuun, saa kuitenkin halutessaan kokeilla seksikumppaniensa kanssa. Kaikissa seksin muodoissa on tärkeää käyttää kondomia tai suuseksisuojaa. Kondomi tulee vaihtaa uuteen ennen kuin siirrytään anaaliyhdynnästä pillupanoon.
Toisten kanssa kannattaa puhua omista mietinnöistään. Kaikkeen seksiin saattaa kuulua myös ”odottelua” hyväilyjen muodossa. Jos toivoisi pääsevänsä nopeasti tuplayhdyntään, voi esimerkiksi harkita kumppaniensa kanssa hyväilyjen ja aktin yhdistämisestä. Mikäli kaikille sopii, on pillupanon aikana mahdollista hyväillä seksikumppania esimerkiksi sormin tai seksivälineellä pepun alueelta. Pepun alueen stimulointi saattaa hieman vauhdittaa anaaliyhdyntään etenemistä. Seksihetken tulisi kuitenkin ihanteellisessa tapauksessa olla rento ja kiireetön, sillä kyseessä ei ole mikään suoritus. Yhdessä keskustellen teillä on mahdollisuus löytää kaikille sopiva seksitapa.
Kuvaamistasi asioista on myös sallittua nauttia fantasian keinoin. Jos sinua kiinnostaa, voit tutustua vielä muihin tuplayhdyntää käsitteleviin vastauksiimme.
Neuvonnan tiimi