Tyttöystävä haluaa vain peppuaan nussittavan
Ei olla harrastettu seksii vielä tyttöystävän kaa ja ollaan molemmat neitsyitä mut aateltiin aloittaa pian. Hän haluu että nussisin vain hänen peppua ja en ollenkaan pimppiä. Kysyik miksi ja hän ei oikein osannut vastata. Ois siistiä päästä ylipäätään nussimaan ja olen siitäkin tosi iloinen jos saan tehdä sitä hänen peppuunsa mutta olen jo monta vuotta haaveillut ja miettinyt sitä miltä tytön pimppi tuntuisi pippelissä. Joten en ihan täysin tiedä mitä ajatella?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukava juttu, että olette uskaltaneet keskustella avoimesti seksiin liittyvistä toiveistanne. Oli rohkeaa kysyä toiselta asiasta. Aina ihminen ei välttämättä tiedä itsekään syytä toiveilleen. Toiveiden taustalla saattaa tiedostamattomia kiihottavaksi tai kiinnostavaksi koettuja tekijöitä. Myös jotkin huolet tai esimerkiksi elämänkatsomukselliset asiat voivat vaikuttaa seksin harrastamiseen tai seksitapaan. Erilaisten näkemysten ja toiveiden takana voi olla moninaisia tekijöitä.
Ihmisillä on olemassa erityyppisiä seksuaalisia mieltymyksiä ja fantasioita. Joitain saattaa siksi kiihottaa enemmän peppuun nussiminen. Toisilla ajatuksen taustalla saattaa olla lisäksi kokeilunhaluisuus tai ajatus neitsyyden säilyttämisestä. Joillakin voi olla pimpin ulkonäköön tai kehonkuvaan liittyviä huolia. Pelkääkö tyttöystäväsi raskaaksi tulemista? Tämä on hyvin yleinen huolenaihe. Kondomi ehkäisee sekä raskauden alkamisen että mahdollisten seksitautien tarttumisen. Ennen nussimisen aloittamista onkin hyvä jutella yhdessä sopivan ehkäisyvälineen valinnasta. Myös peppuun nussittaessa on tärkeää käyttää suojausta.
Sanoiko tyttöystäväsi, ettei hän tulevaisuudessakaan halua pimppiään nussittavan? Tyttöystävältä voi vielä kysyä, olisiko sinun mahdollista kerran päästä kokeilemaan, miltä pippeli tuntuu pimpissä, vaikka muilla kerroilla harrastaisittekin peppuseksiä. Mikäli emätinyhdyntä olisi mahdollista tulevaisuudessa, tuntuisiko sinusta paremmalta, jos siirtäisitte seksin harrastamista sinne asti, kun tyttöystäväsi on valmis myös emätinyhdyntään? Kaikkein luontevinta on edetä erilaisten hyväilyjen kautta vähitellen emätin- tai peppuseksiin. Hyväilyseksin kautta voi myös päästä koskettelemaan pimppiä, mikäli tyttöystäväsi antaa tähän luvan. Hyväilyseksin avulla oppii tuntemaan sekä oman että toisen kehon seksuaalireaktioita. Seksuaalisuutta on mahdollista toteuttaa tyttöystävänsä kanssa molemmille sopivin tavoin.
Tuntuuko sinusta, ettet ole harrastanut seksiä ”oikeasti”, jos et pääse nussimaan pimppiä? Teidän olisi hyvä jutella uudestaan seksiin, huoliin sekä molempien toiveisiin ja rajoihin liittyvistä asioista. Kaikenlaisen seksin on tärkeää tapahtua yhteisymmärryksessä. Mikäli jompikumpi kokee, että toisen haluama seksimuoto ei sovi itselle, kannattaa siitä sanoa. Yhdessä voi yrittää löytää jonkin kompromissiratkaisun.
On sallittua tuntea erilaisia tuntemuksia tilanteessasi. Joskus menee hiukan aikaa ennen kuin on saanut ajatuksensa järjesteltyä ja paremman kokonaiskuvan tilanteesta. Tilanne saattaa tuntua hankalalta ratkaista yksin tai yhdessä tyttöystävän kanssa. Tukea ja neuvoja on tarvittaessa saatavilla lisää neuvontapuhelimessamme. Puhelimen välityksellä tilannetta ja tunteita on mahdollista käsitellä perusteellisemmin. Ennen nussimista voitte vielä tutustua ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi