Tyttöystävän näkeminen alusvaatteissa salpaa hengen ja kuivaa kurkkua
Minulla kävi niin, kun näin tyttöystävän ekaa kertaa alusvaatteissa, että kurkkua alkoi kuivata ja ihan kun olisi ollut vaikea hengittää. Tuntui vaikealta uskoa silmiään, ja että saisin hyväillä hänen ihania tissejä ja pyllyä alusvaatteiden päältä ja riisua ne. Sitten henki alkoi taas kulkea normaalisti. Onkohan muilla samanlaisia kokemuksia? Emme vielä edenneet hyväilyjä pitemmälle. Miltähän sitten tuntuu, kun kosketellaan sukuelimiä?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Joskus saattaa tuntua siltä kuin henki salpautuisi, kurkkua kuivaisi tai sydän jättäisi lyönnin välistä, jos näkee jotain ihanaa. Jokaisen kokemukset ovat aina ainutlaatuisia, mutta on muitakin, joille kyseiset tuntemukset ovat tuttuja. Myös jännittävissä tilanteissa tai jotain kiihottavaa nähdessään saattaa tuntea kehossaan kuvaamiasi tuntemuksia. Tuntemukset eivät ole yleensä haitallisia ja menevät nopeasti ohi.
Kaikki reagoivat omalla tavallaan siihen, miltä sukuelinten kosketteleminen tuntuu. Jos muun kehonosien hyväileminen on jo tutumpaa, voi sukuelinten hyväilemiseen siirtyminen tapahtua helpommin ja rennommin. Vaikka tilanne on uusi, saattaa hyvinkin olla, ettei hengityksen ja kurkun suhteen ole ongelmia. Etukäteen ei ole siis syytä olla huolissaan.
Ennen ekaa kertaa kannattaa rauhassa opetella tutustumaan toisen kehoon hyväilyjen avulla. Myös itse saattaa oppia uusia asioita kehostaan. Edetkää hyväilyissä niin, että tilanne tuntuu molemmista hyvältä ja rennolta. Näin jännityskään ei haittaa tilannetta.
Kaikenlaiset tuntemukset ovat sallittuja. Tyttöystävälle voi aina kertoa tuntemuksistaan ja ajatuksistaan. Hän tuskin pahastuu siitä, jos olet hyvällä tavalla häkeltynyt hänen vartalostaan. Kehuminen ja muu keskusteleminen saattaa jopa rentouttaa tilannetta ja tuoda itsevarmuutta ja rohkeutta molemmille yhteisiin hyväilyihin. Kaikki sujuu varmasti hyvin jatkossa. Jos teitä kiinnostaa, voitte jo nyt tutustua yhdessä ekaa kertaa käsittelevään artikkeliimme.
Neuvonnan tiimi