Voidaanko pojalle antaa suuseksiä pelkästään kielellä?
Voidaanko pojalle antaa suuseksiä pelkästään kielellä? Onko sellaiselle seksille olemassa nimeä, jossa pippeliä hyväillään vain kielellä? Ymmärtääkö tytöt miten ihanalta pippelin koskettelu pojista tuntuu? Miten sen voisi kertoa tytölle, ettei ne ala nauraa?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kaikenlaista sukuelinten alueen suulla hyväilemistä voidaan kutsua suuseksiksi, sillä suuseksin harrastamiseen ei ole mitään yhtä oikeaa tapaa. On aivan sallittua hyväillä pippeliä kielen avulla. Pojalle voi siis antaa suuseksiä pelkästään kielellä.
On täysin yksilökohtaista, ymmärtääkö tyttö, miltä pippelin koskettelu tuntuu pojasta. Useammat tietävät, että se tuntuu nautinnolliselta, mutta ihmisissä ja nautinnon kokemisessa on aina eroja henkilöittäin. Tytön kanssa voi ottaa rohkeasti puheeksi, millaisesta koskettelusta kumpikin pitää. Keskustelun ei tarvitse käsitellä sukuelinten aluetta. Aiheeseen voi olla helpompaa siirtyä keskusteluissa sitten, kun tuntee toisen paremmin ja tietää, millaisista kosketteluista hän muutoin pitää. Useimmat osaavat ottaa asian vakavasti eivätkä naura. Tilannetta ei kannata pelätä etukäteen, todennäköisesti keskustelu sujuu hyvin. Lisätietoa seksuaalisuudesta ja suuseksistä saat tarvittaessa neuvontapuhelimesta.
Neuvonnan tiimi