Voiko sormen laittaa kaverin pimppiin vai pitääkö kyseessä olla tyttöystävä?
Onkohan mitenkään mahdollista kysyä joltain tytöltä (kaverilta siis) että saisi kokeilla laittaa sormen pimppiin? Se on se asia mikä kiinnostaa mua ehkä eniten just nyt. Vai pitääkö sellaista tehdä vain tyttöystävän kanssa? Ja pystyykö siitä sormen laittamisesta päättelee että minkälainen tuntuma olis sitten jos laittais sinne oman pippelin?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Murrosiässä on luonnollista kiinnostua seksuaalisesti toisista. Moni aloittaa toisen kehoon tutustumisen oman seurustelukumppaninsa kanssa. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö vaihtoehtoisesti voisi tutustua kaverinsa kehoon. Tärkeintä on, että tilanne tapahtuu yhteisymmärryksessä ja molemmat ovat kiinnostuneita asiasta. Kaverilta tulisi saada suostumus pimpin koskettelemiseen ja kaikkeen muuhunkin mahdolliseen toimintaan.
Pimpin koskettelemisen kautta on mahdollista tutustua kehon anatomiaan ja seksuaalireaktioihin. Jokaisen pimppi on yksilöllinen ja lisäksi myös pippelin ja sormen välisessä tuntoherkkyydessä on eroja. Sormen avulla voi kuitenkin päätellä, miltä pimppi tuntuu kiihottuneena. Kosketteluissa on hyvä muistaa käsihygienia ja halutessaan mukaan voi ottaa liukuvoiteen käytön. Kaikissa hyväilyissä on tärkeää edetä ainoastaan siihen tahtiin, joka tuntuu kummastakin hyvältä.
Jos sinua kiinnostaa, voit jutella asiasta jonkun kaverisi kanssa. Olisi hyvä, jos kaveri olisi luotettava, hänen seurassaan olisi mukavaa olla ja hänelle olisi helppo puhua seksuaalisuuteen liittyvistä asioista. Tällä tavoin tilanteen ottaminen puheeksi tuntuisi turvalliselta ja molempien toiveista ja rajoista keskusteleminen olisi avointa ja luottamuksellista.
Kaikki eivät välttämättä halua harjoitella seksuaalisuuteen liittyviä asioita kaverinsa kanssa. Tällaisissa tapauksissa kannattaa suhtautua päätökseen asiallisesti ja ymmärtäväisesti. Maailmaan mahtuu kyllä ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita samoista jutuista kanssasi. Kaveria tai kumppania etsiessä voi pimpin koskettelemisesta saada nautintoa esimerkiksi fantasioiden ja itsetyydytyksen avulla. Lisätietoa pimpistä löydät vielä laajemmin täältä.
Neuvonnan tiimi