Ysiluokkalaisten yhteissaunominen
Minäkin kysyisin ysiluokkalaisten saunaillasta, koska olin yksi heistä. Eikö ole luonnollista, että tyttöjen alastamat vartalot kiinnittävät huomion, kun itsekin olin eka kerran tyttöjen kanssa saunassa? Kyllä minä heidän takapuolia ja rintoja vilkaisin muutaman kerran, mutta en tuijottanut. Ja tytöt katsoivat yhtä lailla poikien alapäitä. Se oli ihan ok. Ja samoin se, että meillä seisoi. Kuinka mielestänne saunassa olisi pitänyt olla, niin tyttöjen kuin poikien?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Mukavaa, että palasit kysymään sinua mietityttäneestä asiasta tarkemmin.
On luonnollista, että alastomat vartalot kiinnostavat molemminpuolisesti. Niin tytöt kuin pojatkin saattavat ohimennen vilkaista toisiaan saunassa. Myös seisokkeja voi syntyä esimerkiksi jännittävän tilanteen myötä. Tämäkin on luonnollista, joten asiaa ei tarvitse hävetä.
Jos alastomuus, vilkuilu ja seisokkien syntyminen oli jokaiselle OK, ei tapahtuneesta tarvitse kantaa huolta. Tärkeintä on, että kaikille jäi hyvä mieli illasta. Myös jatkossa voi jokaisen osallistujan suostumuksella saunoa alasti.
Mikäli sinulle heräisi uusia kysymyksiä asiaan liittyen, voit tulla keskustelemaan niistä neuvontapuhelimeen.
Neuvonnan tiimi