Kun runkkaan niin vedän yleensä rauhallisia vetoja ja käytän liukkaria...
Kun runkkaan niin vedän yleensä rauhallisia vetoja ja käytän liukkaria ja kun palleissa tunnen että alkais tulemaa niin joudun aina nopeuttamaan tahtia melkeen hampaat irvessä että sperma tulis kun muutaman kerran jääny tulematta ja tuntuu kurjalle ja palleissa kolottaa. Onko palleissani jotain vikaa tai piuhoissani kun sperman tulo on niin vaikeaa

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi.
Hienoa, että tunnet kehosi hyvin ja ymmärrät sen reaktioita. Kerrot, että sooloseksissä joudut tekemään paljon töitä, että saavutat siemensyöksyn. Joskus se on myös jäänyt saavuttamatta, ja silloin se on tuntunut fyysisesti pahalta.
Usein siemensyöksyn tai orgasmin saamisen vaikeuteen liittyy kiihottumisessa oleva notkahdus, joka vaikuttaa seksuaaliseen haluun ja siten myös kykyyn saavuttaa orgasmi tai siemensyöksy. Mielemme on hyvin herkkä tunnetilojen vaihteluille, ja se puolestaan vaikuttaa muun muassa kykyyn saada orgasmi tai/ja siemensyöksy. Huomaatko sooloseksin aikana murehtivasi mahdollista laukeamista?
Ajoittainen vaikeus saada orgasmi tai laueta on tavallista. Kuvailet, että teet sooloseksiä hampaat irvessä. Siinäkin voi olla syy sille, miksi sperman tuleminen voi tuntua vaikealta. Usein orgasmin tulemiseen tarvitaan mielentilaa, jossa ollaan rentona ja annetaan kehon reaktioiden tulla, jos ne ovat tuloillaan.
Jos itsetyydytät usein, voisit kokeilla tuoko joidenkin päivien tauko toivottavaa muutosta siemensyöksyn tulemiseen. Joskus voi tarvita lisää stimulaatiota tai voi muuttaa totuttuja sooloseksitapoja. Lisäkiihotusta voi etsiä esimerkiksi seksivälineistä tai kokeilla paikan tai asennon vaihtamista. Vai kokeilisitko jotakin uutta fantasiaa? Monet kokevat kehon muiden erogeenisten alueiden hyväilyn lisäävän mielihyvää sekä kiihotusta. Toisia taas pornon katsominen auttaa kiihottumisessa.
Myös säännöllisesti käytettävä lääkitys ja päihteiden käyttö voi vaikuttaa seksuaalireaktioihin, joihin lukeutuvat siemensyöksyt ja orgasmit.
Jos tarvitset lisää tietoa tai henkilöä, jolle jutella asiasta, tervetuloa ilmaisiin seksuaalineuvontapalveluihimme.
Neuvonnan tiimi