Laukeaminen ilman koskettamista
Kerran leikin poikaystäväni kanssa semmoista et sidon hänen kädet ja jalat konttausasentoon ja alan runkata häntä ja kun meinaa laueta niin lopetan nii hän alkaa tehdä nylkytys liikettä ja önisee pää punaisena ja saa sperman kyl tulemaan. Onko se kivuliasta hänen palleille ja penikselle ku sano ettei uudestaan

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi kiusoitteluleikit ovat tuttuja muillekin. Niissä ei ole mitään pahaa, ja niitä voikin jatkaa, jos se molemmille sopii.
Orgasmin hetkellä ihminen saattaa kuulostaa tai näyttää erilaiselta kuin tavallisesti, mutta tätä ei tarvitse hävetä tai oudoksua. Kuten huomasittekin, siemensyöksy voi tapahtua ilman kosketusta. Yleensä tilanne ei aiheuta kipua palleille tai penikselle, vaikkei niihin koskettaisikaan ennen laukeamista tai laukeamishetkellä. Tilanne on saattanut olla uuvuttava poikaystävällesi ja jotkut myös eivät toivo sukuelinten koskettelua heti siemensyöksyn jälkeen. Jokaisen keho on aina erilainen ja siksi oikean vastauksen kysymykseesi voi antaa ainoastaan poikaystäväsi.
Sitomisleikeissä on tärkeää kuunnella ja seurata kehon viestejä. Jutelkaa yhdessä toiveistanne seksin suhteen ja keskustelkaa siitä, mitkä ovat rajanne ja miten ilmaisette asian seksin aikana. Lisätietoa BDSM-mieltymyksistä saatte tästä artikkelista.
Neuvonnan tiimi