Pelko vankilaan joutumisesta sosiaalisessa mediassa lähetettyjen viestien takia
Hei! Pelkään joutuvani vankilaan, olen ottanut yhteyttä tekaistulla Kik käyttäjällä kaiken ikäsiin naisiin ja kysynyt onko he antanut sukulaisilleen, kuvia en ole pyytänyt tai muutakaan seksuaalista materiaalia. Ainoastaan kysynyt ja lisännyt muutaman lisäkysymyksen jos vastaus on myönteinen.
Pelkään itseäni myöskin koska en osaa hallita tätä fetissiä lainkaan, kärsin adhd:sta, ocd:sta ja ahdistuneisuushäiriöstä.
Pelkään että vankilassa minut tapetaan, en halua pahaa kellekkään

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamasi aihepiiri on tuttu muillekin. Pakko-oireisuuteen voi kuulua seksuaalisiin teemoihin liittyvät ajatusjumit. On ikävää elää pelossa ja ahdistavien ajatusten kanssa.
Auttaisiko sinua, jos kirjoittaisitkin insestiin liittyvät kysymyksesi joko paperille, puhelimelle tai sähköpostiin silloin, kun sinusta tuntuu, että sinun on pakko kysyä asiaa joltakin naiselta? Näin kysymys jäisi vain omaan käyttöösi eikä häiritse muita. Mikäli koet, että kysymys on pakko lähettää, on hyvä olla varma siitä, ettei kysymyksiä lähetä ainakaan alaikäisille. Mainitsitkin, että olet lähettänyt kysymyksiä naisille, joten oletettavasti kysymyksesi kohdistuvat vain täysi-ikäisille. Tärkeää on myös, että kysymyksiä ei lähettelisi sattumanvaraisesti vaan vasta sitten, kun toisen kanssa on sopinut, että seksuaalisuuteen liittyvistä asioista on lupa puhua.
Kuinka usein sinulle tapahtuu kuvaamiasi tilanteita? Koetko ahdistusta käytöksestäsi koko ajan vai onko sinulla helpompiakin hetkiä? Toivottavasti sinulla on jo parempi olo. Sinua auttaisi varmasti lääkärin tai psykologin kanssa jutteleminen. Olisi hyvä, että saisit keskusteluapua ammattilaiselta, jolla on ymmärrystä OCD:stä. Voit lukea aiheesta lisää täältä. Mitään pahaa ei ole tapahtunut ja et joudu vankilaan.
Sinua voisi hyödyttää meille aiemmin tullut vastaus, jonka löydät täältä. Vastauksessa on käsitelty laajemmin samanlaista tilannetta kuin tässäkin kysymyksessä. Sinua saattaisi auttaa aiemmin mainittujen tahojen lisäksi myös keskusteleminen seksuaalineuvojan vastaanotolla. Tilannettasi on tällä tavalla helpompaa käsitellä perusteellisemmin.
Neuvonnan tiimi