Toive miesten välisestä seksistä
Olen harrastanut melkein koko aikuisikäni heteroseksiä ja tehnyt sen tiimoilta vaikka mitä. On alkanut tuntumaan että olen kyllästynyt oman penikseni käyttöön..
Nyt olen muutaman kerran kokeillut homoseksiä ja tuntuu että haluaisin harrastaa pelkästään sitä itse ollessani ”naisena”. Sen lisäksi haluaisin tätä melkein päivittäin.. mikähän minua mahtaa vaivata. En kuitenkaan halua seurustella toisen miehen kanssa…

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Kuvaamistasi asioista on sallittua fantasioida. Omasta seksuaalisuudestaan ja mieltymyksistään saattaa joskus löytää uusia puolia. Halutessaan miesten välistä seksiä voi kokeilla sellaisen kumppanin kanssa, jolta saa asiaan suostumuksen.
Ei ole mitenkään mahdotonta, että nauttisi esimerkiksi anaaliseksistä vastaanottavana osapuolena. Tällaiset valta-asemaan ja toisen hyväilyille antautumiset saattavat kiihottaa. Etenkin uudet seksikokemukset voivat kiehtoa ja olla mielessä aluksi jatkuvasti.
Jokaisella on valta päättää, millainen suhdemuoto on itselle sopivin. Mikäli seurustelusuhde ei tunnu sinusta hyvältä, kannattaa (seksi)suhteen säännöt sopia jo ennen seksin harrastamista.
Kysymyksesi aihepiiriin liittyen on tullut toinen kysymys, jonka vastaus sivuaa kuvaamaasi aihealuetta. Löydät vastauksen täältä. Jos haluaisit jatkaa pohdintaasi ja keskustelua ammattilaisen kanssa, voi soittaminen neuvontapuhelimeen auttaa selkeyttämään ajatuksiaan.
Neuvonnan tiimi