Pissan pidättely nautinnon saamiseksi
harrastan paljon itsetyydytystä ja siihen kuuluu pissaleikit tässä tapauksessa pidättely.juon tarkoituksella paljon että olisi kamala pissahätä ja sitten tyydyttelen samalla kun pidättelen.kysymys onko siitä haittaa kun joskus menen vessaan ja pöntöllä istun ja yritän siinä pidättää väkisin pissaa tulemasta puristamalla munaani tosi lujasti niin että välillä siihen ihan sattuu kun en halua että pissa tulee ulos? saan siitä melkein orgasmin kun se tuntuu niin hyvälle kun pissa lopulta tulee.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Pissan pidätteleminen ja pissaaminen pidättelyn jälkeen voivat tuntua nautinnollisilta asioilta. On muitakin, jotka harrastavat itsetyydytystä ja toteuttavat seksuaalisuuttaan fetissin avulla.
Kerroit, että harrastat paljon itsetyydytystä ja siinä ohessa harrastat pissaleikkejä. Itsetyydytyksestä on lupa nauttia ja satunnaisesti tehtynä pidättelystä ei pitäisi olla haittaa. Mikäli pidätteleminen on jatkuvaa ja säännöllistä, olisi tärkeää pitää myös taukoa pissan pidättelemiseen liittyvistä seksileikeistä. Pissan voi antaa välillä tulla ihan tavalliseen tapaan, se tekee hyvää keholle.
Vaikka pissaan liittyvät asiat voivat tuntua kiihottavilta, on tärkeää pyrkiä kuuntelemaan kehoaan. Siksi olisikin hyvä, ettei pissan pidättäminen sattuisi esimerkiksi munaan. Turvallisesta pissan pidättelystä sekä terveydestä saat tarkemmin tietoa terveydenhoitajalta tai lääkäriltä.
Meille on tullut hiljattain muitakin kysymyksiä, jotka käsittelevät pissan pidättelemistä ja pissaamista. Niihin annetuista vastauksista voisi olla sinulle hyötyä. Löydät vastaukset täältä, täältä ja täältä. Lisätietoa fetisseistä ja seksuaalisuudesta saat neuvontapuhelimesta.
Neuvonnan tiimi