Voiko läheisyyden tarve kadota kun tulee sairauden takia impotentiksi? Mieheni...
Voiko läheisyyden tarve kadota kun tulee sairauden takia impotentiksi? Mieheni ei meinaan halua enään mitään läheisyyttä ei vieressä istumista,kainalossa pitämistä,yhdessä nukkumista eikä saunomista kun kerran ei voi naida niin ei halua muutakaan.kait niin kova paikka.onko normaalia,olemmeko ainoat? Enkä voi kun kunnioittaa hänen tahtoa.

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisillä on erilaisia tarpeita ja siinä missä jotkut tykkäävät olla lähekkäin, toisille riittää vähempi hellyys. Kuvaamasi tunteet ovat luonnollisia ja tuttuja muillekin, sillä halujen eriparisuutta esiintyy toisillakin pareilla. Siksi sinua voisikin hyödyttää meille tulleet kysymykset ja niihin annetut vastaukset, jotka löydät täältä ja täältä.
Itselleen on luvallista olla hyvä ja lempeä. Siksi voit halutessasi testata esimerkiksi hellyysharjoitusta, jos ajatus tuntuu miellyttävältä. Lisäksi omista tunteistaan on aina tärkeää keskustella kumppaninsa kanssa. Lääkäri pystyy auttamaan seksuaalitoimintoihin liittyvissä asioissa. Jos keskusteluyhteyttä kumppanin kanssa on hankalaa saavuttaa, voi ajan varaaminen seksuaalineuvojan vastaanotolta auttaa. Palvelua saa hyödyntää yksinkin.
Neuvonnan tiimi