Seksihalujen säilyminen paineiden purkamisesta huolimatta
Onko teillä tietoa sellaisesta ilmiöstä, että paineiden purkaminen ei lievitä seksihaluja, vaan ainakin minulla lisää niitä entisestään? Olen 19v mies, ja suhteessa vuotta vanhemman naisen kanssa. On käynyt niin, että kun seksi on lisääntynyt, tarpeeni lisääntyvät entisestään. Saan heti uuden erektion, ja haluan laueta useita kertoja. Pilluun, peppuun, suuhun, tisseille ja kasvoille. Nautin tästä kovasti. Olenko jotenkin poikkeava haluiltani, vai mikä tämän selittää?

Hei.
Kiitos kysymyksestäsi. Ihmisen seksihalut ovat yksilölliset. Nuorempana tai tuoreessa suhteessa haluja saattaa olla useammin kuin iän tai suhteen tasaantumisen myötä. Asioissa ilmenee vaihtelua kuitenkin ihmisten ja tilanteiden välillä. Sinua voisi kiinnostaa samaa aihepiiriä käsittelevät kysymykset ja niihin annetut vastaukset. Löydät ne täältä, täältä ja täältä.
Kuvaamistasi asioista on sallittua kiihottua ja fantasioida. Kumppanin suostumuksella kyseisiä asioita on myös lupa kokeilla.
Useampikaan seksikerta päivässä ei välttämättä tarkoita, että kyse olisi poikkeavasta halukkuudesta. Mikäli asia huolettaa sinua tai toimintasi on pakonomaista, voi tilanteen ottaa puheeksi kumppaninsa ja tarvittaessa terveydenhuollon ammattilaisen kanssa. Myös muissa neuvontapalveluissamme tilannettasi on mahdollista käsitellä tarkemmin, joten olethan rohkeasti yhteydessä esimerkiksi neuvontapuhelimeemme. Yhteystiedot löydät täältä.
Neuvonnan tiimi